رژیم خام گیاهخواری/گیاهخواری

این برنامه ترکیبی از خام گیاهخواری (خگخ) و گیاهخواری (گخ) میباشد. در این رژیم غذایی همه غذاها با منشاء حیوانی و همه غذاهای طبخ شده در دمای بالاتر از ۴۸ درجه سانتی‌گراد (۱۱۸ فارنهایت) برای خام گیاهخواران حذف شده‌اند. خام گیاهخواری شامل سبزیجات خام و میوه‌ها، آجیل‌های خام و یا بصورت میکس و خورد شده و یا کره آنها، جوانه های حبوبات، دانه‌های گیاهی، روغنهای گیاهی، گیاهان دریایی، رستنی‌ها و میوهای تازه ‌است. مدلهای مختلف خام گیاهخواری وجود دارد، که شامل خام میوه خواری، آبمیوه خواری، جوانه خواری می‌شود.

خام گیاهخواری، تغذیه با مواد خام گیاهی است که طبیعت آن را در برابر اشعه خورشید ساخته و پرداخته و در اختیار بشر قرار داده‌است، بدون این که دخالتی از نظر پختن، حرارت دادن، بو دادن و کنسرو کردن در آن بشود و یا فعل و انفعالات شیمایی در آن انجام گردد تا در نتیجه موجب تغییر حالات فیزیکی یا شیمیایی آن بشود.

همچین انتهای بهار و شروع تابستان بهترین زمان برای شروع خام گیاهخواری است که میوه های خوشمزه و آبدار بسیاری وجود دارد. در دوره های خام گیاهخواری شما میتوانید از تمام میوه های فصل، سبزیجات و مغزدانه ها استفاده کنید. این روش به کسانی که اضافه وزن دارند کمک میکند تا بطور خودکار وزنشان کاهش یابد زیرا بدن تلاش دارد تا با طبیعت تعادل یابد. بنابراین زمانی که به فصل تابستان می رسیم، بدنمان با غذاهای خام گیاهی خنک کننده از روده، معده، کبد، کلیه و قلبمان محافظت میکند.

البته در چند روز اول شروع خام گیاهخواری بعلت اینکه بدن شروع به سم زدایی میکند (چون نسبت به رژیم غذایی پیشین خود اکنون غذای سالمتری را میخورید و این سبب میشود سمومی که تاکنون در بدنتان انباشته شده است دفع گردد و این دفع سموم همراه با علایمی مثل سردرد، دل درد، بدن درد، تکرار ادرار و مدفوع و برون ریزی های پوستی باشد).

بعد از پایان یک دوره شما احساس سبکی بیشتری میکنید، انرژیتان بیشتر خواهد شد، چربی های شکمتان کاهش می یابد و وزن و سایز خوبی، کم خواهید کرد. همچنین پوستتان شروع به درخشش خواهد کرد و شبها آسوده تر میخوابید. در طی روز نیز تمرکز بالاتری خواهید داشت.

همچنین در رژیم خام گیاهخواری در ابتدا، احساس گرسنگی و ضعف خواهید کرد و این کاملا طبیعی هست. در دوره های خام گیاهخواری احساس گرسنگی و ضعف بدلیل قطع انواع غذاهای پختنی وجود دارد، اما میتوانید با استفاده از انواع میوه های فصل، انواع سالادها، ارده و خرما، انواع میوه های خشک و مغزها بر گرسنگی و ضعف خود غلبه کنید. در این روش تغذیه، چون شما هیچ نوع نان، پاستا، ماكارونی، برنج، انواع گوشت و چربی مصرف نمی‌كنید و حتی همه شیرینی‌هایی كه خورده می‌شوند مثل كشمش، خرما، انجیر و توت خشك و میوه‌های شیرین دارای قند طبیعی هستند، درنتیجه این روش، منجر به لاغری فرد هم می‌شود.

این رژیم مناسب همه افراد حتی زیر هجده ساله ها نیز میباشد.

این رژیم برای مادران باردار و شیرده ممنوع میباشد.

این برنامه چهار هفته میباشد.

این برنامه دارای یک گروه مشاوره در تلگرام جهت حمایت و پشتیبانی شما همراه نازنین و پاسخگویی به سوالات شما، میباشد.

این رژیم توسط خانم ژاله هاشمی تنظیم و نوشته شده است.

اگر هنگام پرداخت در درگاه پرداخت دچار مشکل و خطا شدید به شماره کارت زیر، بانک پاسارگاد بنام ژاله هاشمی واریز کنید:
5022291070475338
و رسید خودتون رو به آیدی زیر در تلگرام جهت تحویل گرفتن برنامه ارسال کنید:
Telegram.me/jalehlifestyle
و یا رسید خود را به ایمیل زیر ارسال کنید:
hashemi.jaleh@mail.com


خرید و دانلود آنی
بعد از خرید، در لحظه کلیه فایل های مربوط به این رژیم قابل دانلود است.
400,000 تومان

    اشتراک گذاری

پرفروش ترین رژیم ها

پرسش و پاسخ